27 Mart 2012 Salı

ARTIK HER CUMA "SİYAH BEYAZ"DAYIZ


Yeni Ankara'ya taşınmış biri olarak Ankara'daki alışveriş ve eğlence mekanları arayışlarım devam etmekte...

Son keşfim özellikle cuma akşamları canlı müzik keyfi yaşamak isteyenlere : Siyah Beyaz

Mekan çok nezih, dekorasyon çok başarılı, duvarlar siyah beyaz resimlerle kaplı, küçük bir yer ama basık değil. Daha önce burada yine "Siyah Beyaz" adında bir film çekilmiş, filmden kareler de mekanın duvarlarında yerini almış.




Kitleye gelince, burası her yaştan herkesi görebileceğiniz bir yer, tek farkı kaliteli olması. İçeride gençler de var, orta yaşlılar da ancak kimse kimseye bulaşmıyor ya da karışmıyor. Dediğim gibi herkes çok kaliteli ve "Müzik" ortak paydasında buluşmuşlar.
Biraz da Müzikten bahsedecek olursak, diğer günleri bilmiyorum ben sadece cuma günleri gittim ama cumaları "canlı müzik" muhteşem. Sahnede 00:30'dan itibaren Derya Sade  var, geçmişten bugüne yabancı popüler müzik söylüyor. Adele, Amy Winehouse, The Cardigans, The Cranberries, Cake gibi geniş bir repertuara sahip ve sesi de süper. Kesinlikle herkese bu başarılı sesi dinlemelerini tavsiye ederim. Aşağıda sahneden ve mekandan birkaç resim de paylaşıyorum. 



Fiyatlardan bahsetmek gerekirse giriş ücreti 20 TL alınıyor ve verilen fişle bir adet yerli içecek alabiliyorsunuz. Diğer içeceklerden örnek verecek olursak bira 15 TL. İstanbul'dan gelen biri olarak bence fiyatlar çok uygun.
Kısaca  Siyah Beyaz'ı herkese şiddetle tavsiye ediyorum, haftanın yorgunluğunu atmak için cuma akşamları gidilebilecek çok keyifli bir mekan...

Adres : Kavaklıdere Sok. 3/1 Kavaklıdere Kavaklıdere, Çankaya
Telefon : +90 312 428 26 41 

PEKİ NE GİYİLİR ?

Ortam kesinlikle kokoş değil, daha çok entel bir havası var; bu sebeple daha rahat fakat tarz giyinebilirsiniz.(Tabii rahat kelimesinin altını çizerek eşofman rahatlığından bahsetmediğimi özellikle belirtmek isterim :) sonuçta ne olursa olsun gece bir mekana gidiyorsunuz.) 
Mesela ben ne giydim aşağıda görebilirsiniz. 

Kot gömlek TOPSHOP* Siyah hırka PARK BRAVO* Tayt-kolye H&M* Çanta MUDO* Bot CHLOE



3 yorum:

ilydaklc dedi ki...

Filmi cok kotuydu ama mekan cok guzelmis hakikaten. Senin kiyafetine bayildimmm!! Botlar tek kelimeyle mukemmel!!

ceren dedi ki...

Canımm çook teşekkürler ben de çok beğenerek almıştım :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.