9 Mart 2012 Cuma

Ankaralı İndirimseverlere Duyurulur: BEYMEN POP- UP OUTLET

Selamlar,

Bugünkü durağım Filistin caddesinde, kısa bir süreliğine açılan Beymen POP-UP OUTLET mağazasıydı...

Sadece Home ve Çocuk temalarıyla açılan bu mağazayı ziyarete gittik. Dışardan bakıldığında HOME STORE tabelası hala takılı olan bu mağazanın içi öyle özensiz  öyle pazar yeri gibiydi ki. Anladık outlet ama şehrin en gözde caddesinde POP UP açmışsın kısa süreliğine, Beymen müşterilerine layık bir sunum olsaydı keşke.

İçine girdiğimde yine bir kalabalık ama benim İstanbul'da görmeye alışık olduğum tarzdan değil, öyle iğne atsan yere düşer yani. Müşterileri de bir gözlemlemeden olmuyor tabii. Bayanlar orta yaş üzeri, avam da var nezih de var. Gelelim ürünlere benim (henüz) çocuğum olmadığı için daha çok ev tekstili ürünlerine baktım, ancak pazar tezgahı  karışıklığında hiçbirşey bulamayan ben tabii ki birşey bulamadım. Çok fazla Ralph Lauren çarşaf ve Nevresim takımı var, belki sizin zevkinize hitap edebilir.

Çocuğu olan arkadaşım 2 yaşındaki kızına Missoni hırka ve Stella McCartney pudra pembe pantolon aldı, gerçekten çok şıktı ve fiyatlar da uygun. İki parçaya 200TL civarı verdi, neredeyse Zara ile aynı fiyat. Bu arada benim de çocuk ürünlerini inceleme fırsatım oldu. Yeni doğan bebekler için harika tulumlar var, 1 yaş civarı için Juicy Couture body'ler çok cici, simli kar botları süperdi... Erkek çocukları için kareli gömlekler şıktı.

Günden bana kalan belki somut birşey yok ama BEYMEN POP-UP OUTLET mağazanın 15 Mart'tan itibaren kadın ve erkek outlete döneceğini öğrendim :) İşte bu güzel haber...

Hiç yorum yok: