12 Nisan 2012 Perşembe

TRENDLER... TRENDLER...


Tırnaklar... Tırnaklar...

Bildiğiniz gibi bu sezon bahar coşkusunu daha çok ellerde yaşıyoruz. Ne demek istediğimi çoğunuz anlamamış olabilir :) diyorum ki tırnaklarda şenlik var...

Sanat var...

Pembeler var...


Bıyıklar var :) Bıyık konusuna yazımın devamında da değineceğim. Okumaya devamm. Aşağıda :)



Fiyonklar var...

Puantiyeler var...

Sim var...


Çiçek desenleri var...

Leopar desenleri var...

Ve tabii ki olmazsa olmaz Chanel var :) Kısacası artık tırnaklarda düz renk "OUT" farklı desen ve şekiller "IN" yani bu sezon parmaklarımızı şekerleme kavanozuna batırmış gibi dolaşacağız :)




Bıyıklar... Bıyıklar...

Gelelim takılara; bu sezon takılarda  "bıyık" modası var... Evet yanlış okumadınız, "bıyık"lı kolyeler özellikle çok moda... Öncülerinden Mr. Kate hakkında internetten de bilgi edinebilirsiniz. Aşağıda sizin için birkaç model beğendim.






Bahsettiğim kadar varmış değil mi :) Sanırım en çok beğendiğim bıyık bunlar, çünkü erkekte bıyıktan hiç hoşlanmam :) Daha fazla bıyık için Mr.Kate 'in  http://www.mrkate.com/shop/ adresine bakabilisiniz. Beğenebileceğinizi düşündüğüm birkaç takıyı da aşağıda paylaştım.

Balta kolyeye de bayıldım :)


                      JEFFREY CAMPBELL İLE AYAKKABIYA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI



Türkiye'de pek duymadığımız bir isim Jeffrey Campbell... Dünya'da ise olağandışı tasarımlarıyla kendinden bahsettiriyor. Her tasarımı olay olan JC'ın özellikle Lita modellerine bayılıyorum. Bakalım siz de beğenecek misiniz?



Bu Lita en klasik olan renk. Model tutunca her renk ve farklı modeli yapılmış heralde :) Bakın ne renk ve ne desenler var daha...
Dantel Lita da çok şık...

Bu sezon trendi su yeşili en beğendiklerimden, söylemeden geçemeyeceğim ...
Pembe de en sevdiğim renk ancak bu renk ve topuk oldukça iddialı !
 Leopar desen sevenlere ...
Bu arada fiyatlardan bahsetmeyi de atlamayalım. Lita 'lar 169 USD ile 194 USD arasında değişiyor. Yukarıdaki pembe tüylü modeller 194 USD civarında.
 Çivili modeller de çok iddialı ve çok şık... Fiyatı 189 USD
Fiyatı 219 USD

Bu ayakkabılar daha önce de bahsettiğim gibi tasarım dehası, rahat mıdır bilmiyorum ama platformu yüksek olduğundan topuğun yüksekliğinin rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum. Topuk açık model de çok şık, topuğunun eğik olması YSL modellerini anımsatıyor...
Pembe süpeeer... Fiyatı 119 USD

Bu modelin ayakta nasıl durduğunu gerçekten çok merak ettim :)
 Bu tasarım harikasının fiyatı 159 USD.




JC tasarımlarında özellikle platform çalışmış, aşağıdaki düz ama yine platform dolgulu ayakkabıları da çok beğendim.
Bu modellerin fiyatları 169 USD ile 174 USD arasında değişiyor.
Burada JC'ın birkaç tasarımını sizinle paylaşmak istedim ama bir baktım sayfam resimlerle dolmuş, umarım siz de beğenmişsinizdir. Daha önce de belirttiğim gibi JC ayakkabı tasarımında farklı bakış açıları geliştiriyor ve bunu yaparken ergonomiye de çok önem verdiği bir gerçek... Umarım tasarımlarını Türkiye'de bir mağaza açarak bizimle paylaşır. Şimdilik bu ayakkabılara ulaşmanın tek yolu online alışveriş (http://www.jeffreycampbellshoes.com/retailers/)  ve yurtdışı mağazalar.

Bu arada alakasız olacak ama H&M Conscious ve Exclusive Conscious Koleksiyonları bugün mağazalara girdi, meraklılara duyurulur.

Yeni trendlerle buluşmak üzere Hoşçakalın :)




2 yorum:

zeynep dedi ki...

Pembe puantiyeli, gül desenli ve leopar olanları beğendim:)
O ayakkabılar ayakta nasıl duruyor bende merak ediyorum ilginç tasarımlar.
Sevgilerimle..

ceren dedi ki...

Teşekkürler hocam :)